basic-seo-principles-for-launching-a-website

اصول سئو برای راه اندازی وب سایت – بیان ۴ نکته

علی‌رغم نامش، SEO به همان اندازه که در مورد موتورهای جستجو است، به افراد نیز مربوط می شود. بهینه سازی برای موتورهای جستجو تمرین افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت شما از طریق بهبودهای فنی است.

در این مقاله، ما ۵ بهترین روش را به اشتراک می گذاریم که می توانید بدون توسعه دهنده اصول سئو برای راه اندازی وب سایت را برای بهبود سئوی خود پیاده سازی کنید:

متا تگ عنوان و توضیحات قانع کننده ایجاد کنید
از برچسب های هدر و عبارات کلیدی موثر استفاده کنید
محتوای مرتبط و آسان برای خواندن ایجاد کنید
از استراتژی های پیوند داخلی و خارجی استفاده کنید
بهبود سرعت بارگذاری صفحه
گام های ساده برای بهینه سازی سئو


اولین قدم برای استراتژی سئوی

اولین قدم انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. تحقیق کلمات کلیدی شامل شناسایی محبوب ترین کلمات و عباراتی است که کاربران وب سایت در موتورهای جستجو وارد می کنند. ۵ نکته برتر برای بهینه سازی سئو و جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما در زیر آورده شده است.

۱. متا تگ عنوان و توضیحات قانع کننده ایجاد کنید

تگ‌های عنوان به موتورهای جستجو گوگل می‌گویند که صفحه شما درباره چه چیزی است و اینکه صفحه در وب‌سایت شما با مجموعه خاصی از عبارات جستجو مرتبط است. هر صفحه باید برچسب عنوان منحصر به فرد خود را داشته باشد و کمتر از ۵۵ کاراکتر شامل فاصله باشد. در نتایج جستجو، اگر کاربر آن عبارات را جستجو کرده باشد، موتورهای جستجو عبارت(های) کلیدواژه شما را برجسته می کنند، که باعث افزایش دید و نرخ کلیک می شود.

اصول سئو برای راه اندازی وب سایت
meta tags 

در حالی که توضیحات متا مهم‌ترین عامل سئو نیستند، اما بسیار ارزشمند هستند زیرا می‌توان از آنها برای متقاعد کردن کاربران استفاده کرد که باید از صفحه نتایج جستجو به سایت شما کلیک کنند.

۲. از برچسب های هدر و عبارات کلیدی موثر استفاده کنید

در حالی که تگ‌های هدر مستقیما بر SEO تأثیر نمی‌گذارند، می‌توانند به طور غیرمستقیم با ارائه موتورهای جستجو با زمینه‌ای غنی از کلمات کلیدی در مورد محتوای شما، بر رتبه‌بندی شما تأثیر بگذارند. استفاده صحیح از تگ‌های هدر باعث می‌شود که محتوای شما برای کاربران آسان‌تر خوانده شود، که برای سئو نیز مفید است.

Use effective header tags and keyword phrases
header tags and keyword phrases

تگ های هدر در یک سلسله مراتب ظاهر می شوند تا موضوع اصلی صفحه شما و همه موضوعات فرعی را به گوگل اعلام کنند. سرفصل ها از H1 تا H6 هستند. شما در هر صفحه به یک عنوان H1 محدود می‌شوید، و سپس مانند یک کتاب، از عنوان‌های فرعی H2 برای معرفی «فصل‌های» جدید و زیرعنوان‌های فرعی H3 برای موضوعات جدید در آن فصل‌ها استفاده کنید.

۳. محتوای مرتبط و آسان برای خواندن ایجاد کنید

خوانایی محتوای سایت هم برای مخاطبان شما و هم برای موتورهای جستجو ضروری است. در کنار کاربرانی که کلمات کلیدی شما را جستجو می کنند، گوگل و بینگ نیز محتوای شما را می خوانند.

خوانایی به عوامل مختلفی از ساختار متن تا طول جمله بستگی دارد. هیچ کس نمی خواهد مطالب خسته کننده یا حاوی کلمات کلیدی را بخواند، بنابراین مطمئن شوید که محتوای شما مرتبط و جالب است. برخی از نکات کلیدی که هنگام ایجاد کپی باید به خاطر بسپارید عبارتند از:

از جملات طولانی بپرهیزید آنها باید کمتر از ۲۰ کلمه باشند، در غیر این صورت خواندن آنها دشوار است.
از نقاط گلوله برای جدا کردن بخش های بزرگی از محتوا استفاده کنید. هیچ کس نمی خواهد دیواری از متن را بخواند.
از هدرها به طور مؤثر استفاده کنید تا اسکن محتوا را برای خوانندگان آسان تر کنید.


یک منبع خوب برای صاحبان وب سایت های وردپرسی که می توانند علاوه بر این نکات از آن استفاده کنند، افزونه ای به نام Yoast SEO است. علاوه بر یک منبع رایگان، Yoast premium شما را از طریق بهترین شیوه های سئو در بیشتر زمینه های سایت شما راهنمایی می کند و ارتباط کلمه کلیدی و محتوای شما را تجزیه و تحلیل می کند تا به شما کمک کند صفحات خود را بهینه کنید.

۴. از استراتژی های پیوند داخلی و خارجی استفاده کنید

لینک بیلدینگ یک تکنیک مفید سئو است که اعتبار شما را با سایر برندها افزایش می دهد و به کاربران کمک می کند تا به راحتی در وب سایت شما حرکت کنند.

پیوندهای داخلی در درجه اول برای هدایت کاربران به صفحه یا عملکرد دیگری در وب سایت شما استفاده می شوند. آنها با اجازه دادن به کاربران و موتورهای جستجو برای پیمایش و توزیع ارزش لینک در سراسر صفحات مختلف، یک معماری سئو پسند برای وب سایت شما ایجاد می کنند.

Use internal and external linking strategies
internal and external linking strategies

لینک های خارجی یا بک لینک ها برعکس هستند. آنها به منابع خارجی پیوند می دهند. لینک های خارجی منبع قابل توجهی از قدرت رتبه بندی هستند زیرا موتورهای جستجو آنها را به عنوان رای های شخص ثالث در نظر می گیرند و می توانند این پیوندها را دنبال کنند و به صفحه شما ارزش افزوده و احتمالاً رتبه آن را بالاتر ببرند. کسب بک لینک کاری است که نیاز به همکاری با منابع دیگر دارد، بنابراین آماده باشید که مانند مشتری خود فکر کنید تا قدرتمندترین فرصت ها را بیابید.

برای طراحی سایت سئو محور ، از طریق فرم سفارش طراحی سایت وردپرسی سفارشتان را ثبت کنید تا من، معصومه لشکری پور در اصرع وقت با شما ارتباط بگیرم.

نحوه اضافه کردن طرح سوالات متداول در وردپرس (۳ روش)

آیا می خواهید سوالات متداول را در وردپرس اضافه کنید؟ افزودن faq schema می‌تواند به افزایش رتبه سئو و نرخ کلیک ارگانیک شما کمک کند تا سوالات متداول شما مستقیماً در نتایج جستجوی Google ظاهر شوند. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه طرحواره سوالات متداول را در وردپرس اضافه کنید و رتبه خود را به صورت گام به گام ارتقا دهید. طرحواره سوالات متداول ( faq schema ) چیست؟ طرحواره پرسش‌های متداول یک کد نشانه‌گذاری هوشمند است که به عنوان داده‌های ساختاریافته نیز شناخته می‌شود که می‌توانید آن را به صفحات وب‌سایت خود اضافه کنید تا

بهترین افزونه های رسانه‌های اجتماعی برای وردپرس

آیا به دنبال بهترین افزونه های رسانه های اجتماعی برای سایت وردپرس خود هستید؟ پلاگین های رسانه‌های اجتماعی برای وردپرس زیادی موجود است که انتخاب بهترین افزونه برای مبتدیان بسیار سخت می شود. در این مقاله، انتخاب تخصصی خود را از بهترین افزونه های رسانه های اجتماعی برای وردپرس که می توانید بلافاصله نصب کنید، به اشتراک می گذارم. در افزونه رسانه اجتماعی وردپرس به دنبال چه چیزی باشیم؟ مشکل اصلی اکثر افزونه های رسانه های اجتماعی برای وردپرس عملکرد آنها است. از آنجایی که این پلاگین ها باید شیوه نامه ها و اسکریپت های اضافی را بارگیری کنند، اغلب

نحوه نمایش آخرین ویدیوهای یوتیوب در وردپرس

آیا می خواهید آخرین ویدیوهای یوتیوب را در وب سایت وردپرس خود نشان دهید؟ در این مقاله، نحوه نمایش آخرین ویدیوهای کانال یوتیوب خود در وردپرس را به صورت مرحله به مرحله به شما نشان خواهیم داد. چرا ویدیوهای کانال یوتیوب خود را در وردپرس نشان دهید؟ با افزودن کانال یوتیوب خود به وردپرس، کاربران بیشتری به کانال یوتیوب خود جلب می کنید و در عین حال وب سایت خود را جذاب تر می کنید. هنگامی که بازدیدکنندگان شما ویدیوهای یوتیوب را در وب سایت شما تماشا می کنند، مدت بیشتری در سایت شما می مانند، که تأثیر مثبتی بر

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها